50 Comments

  1. Evil VICπŸ‘Ύ. on November 6, 2022 at 4:32 am

    How is no one gonna talk about how he got more than 4 ounces on a plane



  2. Angela Mostrom on November 6, 2022 at 4:34 am

    It doesn’t make sense but that the same time it does



  3. Chan Su Ean on November 6, 2022 at 4:37 am

    πŸ˜‚



  4. alex ramos on November 6, 2022 at 4:38 am

    Lol



  5. Kevin Frame on November 6, 2022 at 4:39 am

    When you are American and you have no idea what the music is saying, (but nice jam)



  6. David Ng on November 6, 2022 at 4:41 am

    Its a bird



  7. nothingness lol on November 6, 2022 at 4:42 am

    Red bull gives you wingssss



  8. Delilah Rodriguez on November 6, 2022 at 4:42 am

    ???



  9. Emery burr on November 6, 2022 at 4:42 am

    Contraband take away the red bullllll



  10. Alisia Barajas Carter on November 6, 2022 at 4:44 am

    Hilarious I watched it like 200 timesπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚β€



  11. FuNnY fEeLiNgS on the journey on November 6, 2022 at 4:44 am

    They do say Red Bull gives you wings



  12. ur mother on November 6, 2022 at 4:46 am

    redbull gives you wiiings



  13. oDRMs on November 6, 2022 at 4:46 am

    LAMO



  14. RoyalRebels on November 6, 2022 at 4:46 am

    It’s blane



  15. Gabriella Mirembe on November 6, 2022 at 4:46 am

    Bruh, the twist at the end



  16. Precious Bravo on November 6, 2022 at 4:47 am

    Lol



  17. Edwin Naranjo on November 6, 2022 at 4:47 am

    πŸ˜‚πŸ˜Š



  18. Dawn Frisell on November 6, 2022 at 4:49 am

    I have no words…



  19. Ashley Cunningham on November 6, 2022 at 4:49 am

    "Redbull gives you wings"



  20. Chrysanthemum Amoona on November 6, 2022 at 4:51 am

    My plane don’t jiggle jiggle it folds πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚



  21. Khutso gaming on November 6, 2022 at 4:52 am

    Redbull gives yo wings



  22. ray benavidez on November 6, 2022 at 4:54 am

    Everyone is fine when he runs to the bathroom tho
    Edit: they just chillin in their seat



  23. Sammy on November 6, 2022 at 4:56 am

    Everyone on the plane just vomits everwhere



  24. Jenai Trotman on November 6, 2022 at 4:57 am

    So funny how are you doing this



  25. Carl Wheezer on November 6, 2022 at 5:03 am

    Cwasonts Give You Cwasonts



  26. IvanGalindo on November 6, 2022 at 5:04 am

    RedBull gives you wings



  27. πŸ’œDaniela playzπŸ’œ on November 6, 2022 at 5:04 am

    Lol



  28. Dom Ce on November 6, 2022 at 5:06 am

    BRUH



  29. Abichou Abichou on November 6, 2022 at 5:06 am

    βœˆοΈβœˆοΈβœˆοΈβœˆοΈβœˆοΈβœˆοΈπŸ›«πŸ›«πŸ›«πŸ›«πŸ›«πŸ›¬πŸ›¬πŸ›¬πŸ›¬πŸ›¬ wataπŸ€£πŸ˜ˆπŸ€£πŸ€£πŸ˜ˆπŸ˜ˆπŸ˜πŸ˜…πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯³



  30. Noobical on November 6, 2022 at 5:07 am

    Red Bull give you wings



  31. LIBERTY ME! on November 6, 2022 at 5:07 am

    It’s a bird πŸ¦… no it’s a plane ✈️ no…it’s both 😰



  32. Small tall on November 6, 2022 at 5:09 am

    Looks like it came out of the under world



  33. Figure on November 6, 2022 at 5:10 am

    THE PLANE IS GONNA CRASH ON DETPH SILENCE AND GREED😭😭😭



  34. Austindogman26 Gaming on November 6, 2022 at 5:14 am

    You complied the kid that created it



  35. CFamGaming on November 6, 2022 at 5:16 am

    If the toilets it’s mouth then…



  36. Aidanpro13 Republished on November 6, 2022 at 5:17 am

    Alternate title: How to not die



  37. Druk Institute on November 6, 2022 at 5:18 am

    Red Bull gives u wings



  38. darkstalker on November 6, 2022 at 5:18 am

    If you hadn’t jinxed it with wearing a it’s a beautiful day shirt then you wouldn’t have had to waste your wings



  39. Dino β™‘ Rexy on November 6, 2022 at 5:18 am

    Bro I was not expecting that



  40. Perla McDowell on November 6, 2022 at 5:19 am

    The song tho 🀣



  41. LANTEMPO on November 6, 2022 at 5:19 am

    Disclaimer:This video is not a sponsor it’s made just made for entertainment



  42. evi on November 6, 2022 at 5:21 am

    Fak



  43. Vloge channel on November 6, 2022 at 5:23 am

    The plane dancing was so funny I laughed so hard 🀣



  44. Bella Castro on November 6, 2022 at 5:24 am

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ the plane as a bird is f*cked up



  45. Mr Barry Stanley-Wilkinson on November 6, 2022 at 5:24 am

    funny



  46. Thomas Smith on November 6, 2022 at 5:25 am

    Heel good πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»



  47. The Bro on November 6, 2022 at 5:25 am

    hahaha



  48. Jessica Fee Bartolo on November 6, 2022 at 5:26 am

    Red Bull gives you wings



  49. madamelibrarian77 on November 6, 2022 at 5:28 am

    Lol oml



  50. deeeeeeeez nuuuuuuuuutessssss on November 6, 2022 at 5:28 am

    Bruh believed the add and it came true "red bull gives you wings"